Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » Zwroty i reklamacje 2

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Szukaj produktu

Promocje

Toner Czarny Lexmark MS410 zamiennik (502X) 50F2X0E

Toner Czarny Lexmark MS410 zamiennik (502X) 50F2X0E260,00 zł199,00 zł brutto161,79 zł netto

WYPRZEDAŻ Toner magenta HP  oryginał Q2683A

WYPRZEDAŻ Toner magenta HP oryginał Q2683A333,00 zł284,00 zł brutto230,89 zł netto

WYPRZEDAŻ Toner cyan HP  oryginał Q6471A

WYPRZEDAŻ Toner cyan HP oryginał Q6471A492,00 zł419,00 zł brutto340,65 zł netto

WYPRZEDAŻ Toner black HP  oryginał Q3960A

WYPRZEDAŻ Toner black HP oryginał Q3960A307,00 zł261,00 zł brutto212,20 zł netto

WYPRZEDAŻ Toner cyan HP  oryginał C4192A

WYPRZEDAŻ Toner cyan HP oryginał C4192A319,00 zł272,00 zł brutto221,14 zł netto

WYPRZEDAŻ Toner yellow HP  oryginał C4194A

WYPRZEDAŻ Toner yellow HP oryginał C4194A288,00 zł245,00 zł brutto199,19 zł netto

Kontakt

  • E-mail:sklep@regena.com.pl
    w godzinach 8.00-22.00
  • Telefon25 642-45-54 w godzinach 8.00-16.00
    608-165-903 w godzinach 8.00-16.00
  • Godziny działania sklepupon-pt 8.00 - 16.00

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zwroty i reklamacje

ZWROTY
 

1. Zwroty dopuszczalne są tylko wtedy, gdy produkt nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar nie może być zwrócony, jeśli Zamawiający zdjął opakowanie ochronne lub plomby zabezpieczające towar itp. Dopuszczalna jest sytuacja, w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością.

2. Produkt powinien być spakowany w sposób staranny, tj. zabezpieczający przed ewentualnymi zniszczeniami w drodze do sklepu. W przypadku zniszczenia, które nastąpi w wyniku nienależytego zapakowania, Sklep zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia zwrotu.

4. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginalną fakturę.

5. Zwracane produkty należy wysłać na adres:

„REGENA” Jerzy Kukla

Koszewnica 38B

08-130 Kotuń
 

REKLAMACJE
 

1. Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy.

2. Każda reklamacja powinna być najpierw zgłoszona telefonicznie bądź za pomocą e-maila do Sprzedającego.

3. Reklamacje nie zgłoszone w naszej firmie, przed ich przesłaniem, nie będą rozpatrywane, a przesyłka będzie odsyłana na koszt reklamującego.

4. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie. W przypadku braku właściwego opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.

5. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

7. Jeśli kupujący stwierdzi, iż paczka w skutek transportu jest uszkodzona, może nie zgodzić się na jej odbiór.

8. Towar należy odesłać przesyłką pocztową w terminie do 14 dni od jego otrzymania na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.

9. Do odsyłanej przesyłki należy dołączyć otrzymaną fakturę VAT oraz protokół reklamacyjny określający przyczynę reklamacji. Protokół powinien zawierać również numer konta, na które mają zostać przelane zwracane pieniądze.

    Protokół można pobrać tutaj.

10.Zgłaszane reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.

11.Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep zobowiązuje się do wymiany produktu na pełnowartościowy i zwrot kosztów poniesionych przez kupującego, związanych z jego odesłaniem. W przypadku gdy wymiana produktu będzie niemożliwa, sklep zwróci pieniądze na konto wskazane przez kupującego, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji. Zwrócone zostaną również koszty poniesione przez kupującego, związane z odesłaniem wadliwego produktu.

12.Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę. za pośrednictwem unijnej platformy ODR, dostępnej pod adresem :
http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Rekomendacje dostarcza Ceneo.pl